Menu

D U B L I N I A

Pozytywnie i optymistycznie o swoim życiu, podróżach, karierze, kotach i Wszechświecie, z zabarwieniem feministycznym.

Koniec i początek.

ewazdublina

Podobno nic nie trwa wiecznie. Platforma Blox z końcem kwietnia przestaje istnieć. Informacja o tym bardzo wszystkich użytkowników wzburzyła i narzekaniom na różnych forach nie ma końca. A przecież każdy biznes ma prawo się zamknąć, zwłaszcza jak jest nierentowny. Złorzeczyć na zlikwidowanie platformy na której się tworzy za darmo i na cudzym terenie, to tak jakby wybudować sobie piękny dom na cudzej ziemi, a potem się dziwić że nas wyrzucają. Ja żadnych pretensji do Agory nie mam. Pisało mi się tu świetnie, blog wielokrotnie był polecany na głównej stronie a kilkanaście postów wylądowało na gazeta.pl. Swą przygodę kończę na miejscu 65 w rankingu ogólnym i na 2 w kategorii Kobiety (byłam raz na pierwszym pobijając Stanikomanię).

Nie da się jednak ukryć że narzedzie do pisania bloga na bloxie było proste i od czasu wprowadzenia 3 nowych szablonów nic się tam nie działo. Ci którzy rozwinęli skrzydła przenieśli się na swoje hostingi i tworzą pod swoim szyldem, i tak polecam wszystkim którzy blogowanie traktują poważnie. Jeśli ktoś nadal zastanawia się gdzie pisać dalej to bardzo dobre rady znajdą TU.
I nie, nie zgodzę się że blogowanie umiera bo platformy typu Znajomi (Interia) czy Blox zamykają się. Ci którzy pisać lubią jak ja to pisać będą, tak samo jak Ci którzy blogi czytują będą to robić. Bardzo fajnie napisał o tym Jason Hunt który sam zaczynał na bloxie.
Mówicie że szkoda tej społeczności która na tej platformie powstała. No coż, tak jak przenosimy się w życiu w inne miejsca i do innej pracy, zostawiając za sobą przyjaciół i znajomych, a potem mamy nowych przyjaciół i znajomych a ze starymi utrzymujemy kontakt, tak będzie i ze społecznością bloxa.

Jedyne czego mi szkoda to strata Waszych komentarzy. Podobno jest metoda by je poprzenosić ale czytałam że jest z tym trochę zachodu i może nie wyjść.

Miałam różne pomysły na rozpoczęcie nowego etapu w blogowaniu. Najbardziej konkretną wydawało się przeniesienie starego bloga na Wordpress i zostawienie go tam jako archiwum, i pisanie nowego od początku, pod inną nazwą. Potem jednak stwierdziłam że po prostu pociągnę Dublinię dalej. Choć była szansa by tytuł zmienić bo w końcu jaka ze mnie Dublinia skoro już w Dublinie od lat nie mieszkam, lecz potem stwierdziłam że ten nick do mnie przylgnął i bardzo go lubię (znajomi z bloga mówią do mnie Dub;).

Zapraszam wszystkich w nowe miejsce www.dubliniapisze.com

Wygląd jest jeszcze niedopracowany - nie ma archiwum, linków, tagów itp ale BEAR WITH ME ;) Wszystko będzie uzupełnione jak trochę odsapnę po przenosinach.

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie mi komentarz pod pierwszą notką, meldując się że jesteście ;)

W tym miejscu nie ukażą się już nowe notki ale będę tu zaglądać i odpowiadać na komentarze aż do czasu kiedy blox się zamknie i nadejdzie ciemność :)

 

UPDEJT!

Jeszcze wiecej zmian! Niestety musze zalozyc nowa strone bloga na fejsbuku. Obecna byla administrowana z inego profilu z ktorym mam problem i musze go zlikwidowac. Nowa strona bloga www.facebook.com/dubliniapisze

Komentarze (8)

Dodaj komentarz
  • marga77

    Blox sie zamyka, a ja wraz z nim, juz mam wszystkie blogi skopiowane i zdjęcia oczywiście, a ze nic nie tra wiecznie, to i moje pisanie tez postanowilam zakończyć, nie ukrywam , ze przyczyna jest równie to, ze nie lubie byc rozbiegana takze i w necie, co by latac od platformy, do platformy paczac, co i gdzie ludzie pisza, jednym blogiem, w jaki mogę wejść, to "Glodny", ale tu zadecyduje właściwie Duo, gdzie Jej w tych Chin ach pozwola wejść :)
    także no, milo bylo i to bardzo i jeszcze bardziej bylo milo Ciebie poznac osobiscie, kontaktowe adresy mamy, wiec z oczu sie nie stracimy, no i zapraszam serdecznie do Ropuchy na fejsie oraz do Ropuchy na Jojtubach

    wlasnya witryne w sieci, juz sporo czasu temu zalozylam i nie wykluczone, ze jak sie Ropucha rozwinie, to i to samo zrobie z witryna ... buzi :***

  • Gość: [ewazdublina] *.bas511.cwt.btireland.net

    Marga pewnie ze z oczu sie nie stracimy :) ja za vlogami na you tube nie przepadam, chyba ze sa typowo podroznicze, ale na fejsie jestem :)

  • marga77

    oj mnie jojtuby wciagnely, mam tam moje wszystkie fotograficzne poradniki, a teraz juz filmowe nawet i oczywiście makijazowe, gdzie staram sie wypełnić totalna luke pan 60+ ;)))
    a z podróżniczych uwielbiam Globstory, któremu nawet patronuje :)

    no mamy jeszcze Insta, jakby co :D

  • tessa37

    Już się na Nowym pr,ywitalam, to tu się pozegnam)
    Tyle osób mnie od jakiegoś czasu namawiał, żebym reaktywowala mojego bloga (o ile można mówić o reaktywacji po 2 wpisach 20 lat temu;), ale cos mnie wstrzymywalo. Mam kilka pomysłów, zobaczymy co z tego wyjdzie:) Ja w sumie zmiany też lubię i zawsze widze w nich szansę na cos nowego, dobrego i ekscytujacego:) Do tej pory wszystkie zmiany w moim życiu wyszły mi na lepsze:)

  • ewazdublina

    Zachecam do pisania :)

  • tessa37

    :)
    10 lat temu;)

  • edyta1972

    też sie przenoszę, trochę nie wyszło polecanym sposobem, fotki mi się nie przeniosły, potem się okazało że trzeba było coś po drodze jeszcze zrobić, i trochę się zrobiło bałaganu, ale nad tym pracuję.
    pozdrawiam

  • ewazdublina

    Edyta daj znac jak sie przeniesz : )

© D U B L I N I A
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci