Menu

D U B L I N I A

Pozytywnie i optymistycznie o swoim życiu, podróżach, karierze, kotach i Wszechświecie, z zabarwieniem feministycznym.

Vallombrosa, Toskania wschodnia i Pistoia

ewazdublina

Vallombrosa / Toskania wschodnia Nie radze tu przyjezdzac turystom swiezym, takim co to nie napatrzyli sie jeszcze na waly, cyprysy, miasta takie jak Volterra czy Siena. Region Valdarno i Toskania wschodnia nie sa bowiem az tak atrakcyjne jak reszta... więcej

Od Montecarlo do Bargi

ewazdublina

Kolejnego dnia postanowilysmy powloczyc sie po najblizszej, niedocenianiej dotychczas okolicy. Zapakowalysmy do torby wino i winogrona (lunch i obiad ;) i ruszylysmy w strone slynnego z okladki ksiazki “Toskania, Umbria i Okolice” Mostu D... więcej

Volterra

ewazdublina

Do Volterry pojechalysmy glownie w poszukiwaniu pewnej mordy. Stali czytelnicy moze pamietaja jak to rok temu zawitalysmy do tego pieknego miasta tylko na jakas godzinke po drodze z San Gimignano, byl juz zmrok i nie udalo nam sie zrobic zdjecia twar... więcej

Cinque Terre

ewazdublina

Nie uwierzycie - wracajac z Colle di Val d'Elsa zgublilysmy sie dokladnie na tym samym rondzie co rok wczesniej pierwszego dnia jadac od strony Lukki. Jest to absolutnie puste miejsce, praktycznie nic nie przejezdza noca wiec mialysmy wtedy szczescie... więcej

Monteriggioni i Colle di Val d'Elsa

ewazdublina

Zanim przejde do kolejnej wyprawy zdradze Wam troche szczegolow na nasz - moj i KMZ - temat. Mamy np takie niegrozne hobby ze lubimy pozowac do zdjec upodobniajac sie do fotografowanych pomnikow ;) Z roznym rezultatem bo np na takiej jednej fotce mia... więcej

© D U B L I N I A
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci