Menu

D U B L I N I A

Pozytywnie i optymistycznie o swoim życiu, podróżach, karierze, kotach i Wszechświecie, z zabarwieniem feministycznym.

W pogoni za szczesciem ?

ewazdublina

Film "Pursuit of Happyness" przelezakowal na moim laptopie dlugi, dlugi czas zanim w koncu zdecydowalam sie go obejrzec, glownie z powodu Willa Smitha za ktorym nie przepadam (a juz pograzyl sie u mnie "Legenda") Ale wreszcie porzadkujac archiwa natk... więcej

Slowo na niedziele

ewazdublina

Siedze sobie w pracy, przegladam strony internetowe. Nic ciekawego - o palcu Sarah Brown z ktorego to powodu jej malzonek moze przegrac wybory (bo przeciez wiadomo ze palec zony moze miec bardzo istotny wplyw na rzadzenie panstwem), o tym ze Mlynarsk... więcej

Co jadac i czego nie ogladac.

ewazdublina

Tworcom filmu “Valentine’s Day” wydawalo sie pewno ze skoro Anglikom wyszedl taki fajny hit “Love Actually” to wystarczy skorzystac z tej samej receptury i juz. A wiec: zebrac kilkanascie mniej lub bardziej znanych akto... więcej

Slowo na niedziele 2

ewazdublina

Glen: Kobiety jak sie spotkaja to o niczym innym nie gadaja jak tylko o sukienkach i butach. Ja: Nieprawda, ja na przyklad z innymi kobietami rozmawiam o mezczyznach i seksie. Glen: To i tak na jedno wychodzi - wszystko sie sprowadza dokolorui rozmia... więcej

© D U B L I N I A
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci